Hidup seindah suria..

♥♥"Kadang-kadang Allah turunkan hujan, ditambah dengan guruh, siap dengan kilat lagi... kita tertanya-tanya Kemana perginya matahari? Rupanya Allah mahu memberikan kita pelangi yang indah"♥♥



Wednesday 7 December 2011

something to share...appreciate what u huv..

GF : awak , saya cemburu la kat kawan2 saya .. 
BF : cemburu ? kenapa ? 
GF : BF diorang selalu bagi hadiah , belikan rantai , cincin , baju , bawa diorang jalan2
BF : maafkan saya ye . sebab saya tak mampu nak bagi semua tu kat awak . saya tak berharta awak ... ... GF : awak jangan la macam ni .. apa awak bagi dah cukup pada saya .. percayalah ..
BF : tapi awak tetap mahukan semua tu kan ? sama ...macam kawan2 awak ?
GF : awak ... maaf .
BF : tak apa la . =] 

( suatu hari BF menerima berita bhawa GF telah kemalangan dan mengalami kecederaan teruk dan mengakibatkan GF hilang penglihatan .. ) selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan telah pulang ke rumah . dia membaca sepucuk surat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum GF pulang . 

" ♥ sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak mampu menjadi seorang kekasih yang terbaik pada awak . saya tidak mampu berikan kemewahan pada awak . saya tak dapat bahagiakan awak dengan kemewahan saya . sayang , hari ini awak melihat dan membaca surat ini dengan mata saya . hanya ini mampu saya berikan pada awak sayang . jaga mata ini seperti mana awak jaga diri awak . dengan mata ini nanti .. awak akan bejumpa seseorang yang akan menyayangi dan akan memberikan segala yang awak mahukan . Maafkan saya . ♥ ♥ ♥"


P/S : umi cyg b..huhu.♥ ♥ ♥.

No comments:

Post a Comment